Construieşte-ţi viitorul pas cu pas
Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Proiect cofinanţat din Fondul Social European în perioada 1 august 2010 - 31 iulie 2012.
CONSTRUIEŞTE-ŢI VIITORUL PAS CU PAS
Program pilot de creştere a nivelului de angajabilitate al persoanelor afectate de criza economică
"Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul
Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013" -
"Investeşte în oameni!" Axa prioritară nr. 5 „Promovarea măsurilor
active de ocupare"
Domeniul major de interventie 5.1 „Dezvoltarea şi implementarea măsurilor
active de ocupare„
Contract nr.: POSDRU/82/5.1/S/50319
Proiectul a fost implementat de către Wkh Dezvoltare Organizatională SRL în
parteneriat cu Ascendis Consulting SRL.
Stadiul implementarii acestui proiect
Proiectul s-a derulat pe o perioada de 24 de luni, intre 1 august 2010 – 31 iulie 2012.
In cadrul proiectului, au beneficiat de servicii gratuite de informare si consiliere profesionala 656 de persoane, astfel: 301 persoane aflate in cautarea unui loc de munca si 355 someri.
Acestia au beneficiat de servicii suport de consiliere profesionala, de informatii privind dinamica pietei muncii, de instruire privind metode si tehnici in cautarea unui loc de munca si de servicii de mediere in munca.
Mai multe informatii despre rezultatele acestui proiect puteti afla din comunicatul de presa anexat.
Despre necesitatea acestui proiect
Perioada de inactivitate si intreg procesul de identificare a unui loc de munca sunt o experienta neplacuta, chiar traumatizanta, fie ca vorbim despre un tanar absolvent sau o persoana cu ani buni de experienta in munca.
Multe dintre persoanele aflate in astfel de situatii sunt neincrezatoare in fortele proprii, aplica de multe ori pentru pozitii necorespunzatoare profilului lor profesional, esecul in astfel de situatii determinandu-i sa nu mai aplice pentru alte pozitii sau sa se prezinte cu o atitudine neincrezatoare, au temeri privind interviul de angajare, au asteptari neconforme cu piata muncii si cu nivelul salarizarii.
Pentru a face fata acestei perioade, oamenii au nevoie de servicii care sa ii ajute sa isi dezvolte abilitatile si atitudinile necesare pentru cresterea nivelului lor de adaptare la o piata de munca fluctuanta, si astfel a gradului lor de angajabilitate. Astfel de servicii au fost furnizate in cadrul acestui proiect.
Obiectivele specifice ale proiectului
Proiectul a avut urmatoarele obiective specifice:
1. Sa furnizeze servicii suport de evaluare psihologica si profesionala, consiliere psihologica pentru cresterea increderii in sine, orientare profesionala, instruire privind cautarea unui loc de munca, mediere in munca pentru 600 persoane din grupul tinta (persoane in cautarea unui loc de munca, someri, someri tineri si someri cu varsta peste 45 de ani), in cadrul a 2 centre ce vor fi dezvoltate prin proiect;
2. Sa creasca nivelul competentelor cheie de comunicare, negociere si munca orientata catre client ale 50 de persoane din grupul tinta, in programe de perfectionare.
Tipuri de metode si tehnici ce au fost folosite in livrarea serviciilor din proiect:
- Consiliere psihologica si profesionala individuala,
- Consiliere profesionala de grup,
- Curs de formare profesionala.
Tipuri de materiale de promovare utilizate in cadrul proiectului:
Anunt de promovare a serviciilor din proiect;
Pliant de promovare;
Brosura de informare.
Mai multe informatii despre acest proiect puteti obtine de la Monica Gavrila
Date de contact:
Telefon: 021-269.21.79
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro